Music, Bites & Bubbles

Op 28 januari 2024 vond de eerste editie van ons concert Music, Bites & Bubbles. Kaartjes waren in de voorverkoop binnen no-time uitverkocht; de kaartverkoop was van start gegaan op 19 december 2023 en op 2 januari, zonder enige flyer te hebben uitgedeeld of poster te hebben opgehangen, was het concert al uitverkocht!
Vele handen zijn uit de mouwen gestoken om dit concert tot een succes te maken. Dagen van tevoren is men al begonnen met het klaarmaken van de zaal. En wat hebben we genoten van onze eerste editie van Music, Bites & Bubbles! Het laatste concert van dirigent Ludo Roijen en het eerste concert van instructeur Paul Erens! Met een grote glimlach en veel trots kijken we terug op een super geslaagde middag. Door het mooie, gevarieerde programma van onze drumband en blaasorkest, de gastoptredens van Dave Houtermans, leadzanger van de band Tonca, Fleur Franssen, Mark Courage, frontman van het 9-koppig miniorkest Baroesjko, de gelegenheidsformatie van de Botterblumkes en de culinaire verrassingen, maar vooral het enthousiaste publiek werd het een middag om nooit te vergeten! Onze bedoeling was om te verbinden door muziek en alle zintuigen van het publiek te prikkelen en dat is meer dan gelukt. De prachtig aangeklede zaal zat bomvol. En terecht! Music, bites en bubbles was één groot feest van verbinding.
Onze grote dank gaat uit naar:
  • Dave Houtermans voor presentatie en zang
  • Fleur Franssen voor zang
  • Mark Courage met gitarist JP Keesmekers van Baroesjko voor zang
  • Afvaardiging van de Botterblumkes voor zang
  • Stichting van zaal A gen Sjoeël voor het ter beschikking stellen van de zaal en alle hulp
  • Gemeente Gulpen-Wittem voor de subsidie
  • Scouting St. Martinus voor het helpen achter de bar
  • Brasserie Amuseer voor de bites
  • Jan Audio voor licht en geluid
  • Boerderijwinkel Géron voor de verkoop van de kaartjes
  • Irma van Ylmelda voor de aankleding van de zaal
  • Roel Botterweck voor de mooie posters en flyers
  • Joep Mertens voor de struiken op de bühne
  • Familie Klinkenberg voor het ter beschikking stellen van de stoelen waar de harmonie op zat
  • De Themaconcert Commissie onder leiding van Rimada samen met Sven, Chantal, Iona, Martijn en Edwin voor alle werk voor dit themaconcert
  • Alle aanwezigen voor het enthousiasme!

Ons prachtige concert was nooit zo succesvol geweest zonder onze fantastische muzikanten en alle vrijwilligers die ons ondersteund hebben met de opbouw, versieren, ontwerpen, regelen, verkoop, afbouw en poetswerk.
Gezien het succes zijn we zéker van plan om een vervolg te geven aan dit concert!

Kijk op onze Facebookpagina voor leuke foto’s van ons concert!