Onze leerlingen & jeugd

Muziek maken is leuk, vooral als je dat samen met anderen en voor anderen kunt doen. Het is een heel fijne hobby, zeker als je in een gezellige vereniging als het blaasorkest of de drumband van St. Cecilia Mechelen mee kunt spelen. We hopen dan ook dat je je snel thuis zult voelen bij onze vereniging.

Wij, van de harmonie, vinden het heel fijn als leden zich aanmelden. De harmonie die ondertussen al ruim 180 jaar oud is, zou lang niet zo oud zijn geworden als er niet regelmatig nieuwe (jeugd)leden bijgekomen waren. Op onze website vind je veel nuttige informatie over onze harmonie, plus een aantal, deels vanzelfsprekende, spelregels van onze vereniging. Handig om te bewaren!

Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de jeugdcommissieleden. De gegevens hiervan vind je hier terug.