Onze beschermvrouwe

Sinds 2003 is Marie-Cecile Jacobs de beschermvrouwe van onze vereniging. Zij zet de traditie voort in de voetsporen van haar vader, Drs. J.M.H. Jacobs, die sinds november 1962 de beschermheer van onze vereniging was. Bij zijn onverwacht overlijden werd Marie-Cecile gevraagd om de taken van haar vader over te nemen. En dat doet ze vandaag nog steeds met trots!
Beschermvrouwe Marie-Cecile Jacobs stelt er een eer in om op het St.-Cecilia feest een afbeelding van Cecilia te presenteren, als een musicerende vrouw die betrokken is bij het wel en wee van de harmonie. “Moge St.-Cecilia die al 175 jaar lief en leed met ons deelt, voor wie de liefde van generatie op generatie in Mechelen werd overgedragen, tot in lengte der dagen in de harten van de mensen blijven, en tot in lengte der dagen verbondenheid en vriendschap symboliseren.”
Wij zijn trots op onze beschermvrouwe!